Lucrările de construire a fazei a doua din Fashion House Outlet Centre Pallady au demarat săptămâna trecută și își va deschide porțile în trimestrul trei din 2024.
Extinderea va avea o suprafață de 5,727 mp, din care 53% este deja închiriată de branduri importante precum Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour sau Sport Vision.
Prima fază a Fashion House Outlet Centre Pallady are o suprafață de 7,954 mp, fiind deschise magazine Nike, BSB, Triumph, Lee Cooper, Ecco, Puma, Penti, Sizeer, Samsonite sau U.S. Polo Assn.
La finalul lunii august 2023, vânzările Fashion House Pallady au crescut cu 29%, iar traficul cu 32% față de anul trecut, în timp ce pentru vânzările Fashion House Militari cu crescut cu 38% și traficul cu 30%.
CITEȘTE ȘI: Puma, primul retailer care și-a preluat spațiul din Fashion House Pallady
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |
- Publicitate -