Fashion House Pallady va demara lucrările la cea de-a doua fază

Faza a doua de dezvoltare a Fashion House Pallady aduce o extindere a spațiului comercial cu 5.674 metri pătrați și va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor.

Investiția totală în dezvoltarea proiectului se ridică la 45 milioane de euro.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

După finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Pallady va avea un spațiu total disponibil de peste 14.000 mp și va găzdui 70 de magazine.

Prima fază a proiectului este închiriată aproape în totalitate, Nike fiind cel mai nou brand care se alătură proiectului din estul capitalei.

Brandul american va deschide la începutul lunii martie un magazin outlet pe o suprafață 527 metri pătrați și va oferi o gamă largă de articole de îmbrăcăminte.

Nike are o unitate și în centrul comercial Fashion House Militari, deschisă în decembrie 2021.

CITEȘTE ȘI: 30 de ani de Dedeman. Cum a evoluat retailerul băcăuan?

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...