Fashion House, mai mulți clienți și vânzări în creștere în 2022

Fashion House, operatorul singurelor două centre outlet profesionale din România, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 34% pentru Fashion House Outlet Militari și de 19% pentru Fashion House Outlet Pallady, comparativ cu anul 2021.

Valoarea medie a bonului de cumpărături a crescut cu peste 18% în Fashion House Militari și cu 15% în Fashion House Pallady față de aceeași perioadă din 2021.

Creșterea vânzărilor este susținută și de creșterea numărului de vizitatori cu 12% față de anul precedent.

Mai mult, anul trecut, în Militari, au deschis magazine noi branduri: Samsonite, Hervis, The Cosmetics Company Store (Estee Lauder, Clinique, Origins, Jo Malone, Mac și altele), Sport Vision, Chic Chic și altele.

Anul acesta, tot în Fashion House Militari, dezvoltatorul va inaugura o zonă de restaurante cu un design deosebit care oferă peste 100 de locuri în interior și 150 de locuri în exterior.

De asemenea, va accelera procesul de obținere a autorizațiilor pentru construcția fazei a doua din Fashion House Outlet Pallady, care va debuta în al doilea trimestru al anului 2023.

CITEȘTE ȘI: 7 din 10 vizitatori ai Fashion House Outlet cumpără și produse din magazine

- Publicitate -

Românii au comandat cu livrare la locație peste 10.000 de burgeri pe zi în 2023

Cu o creștere de peste 15% față de 2022, burgerii rămân în topul preferințelor culinare comandate de români cu...

The first full autonomous PENNY store in the world is open in Bucharest

PENNY opened on May 29, 2024, in Bucharest, the first full autonomous store in its network, where articles are...