Fashion House Pallady a început predarea spațiilor comerciale către chiriași. Centrul comercial își va deschide porțile pe 25 martie 2021.
Puma este primul brand care demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.
Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii.
Fashion House Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.
Fashion House Pallady va avea galerii comerciale în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, cu arhitectură Belle Epoque.
Outlet-ul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.