Domino’s Pizza deschide a doua pizzerie din Bucuresti

0

Domino’s Pizza deschide cea de-a doua pizzerie din Bucuresti la 2 luni dupa intrarea pe piata din Romania, intr-o locatie situata pe Bd. Ferdinand, nr.109.

Romanii cauta 8 luni pana sa-si cumpere casa visurilor

0

Un an si jumatate este perioada maxima pana la care sunt dispusi cumparatorii de locuinte sa isi caute casa visurilor lor.

Investitii de milioane euro in zona de Sud a Bucurestiului

0

NGB Construction & Management a demarat investitiile in domeniul imobiliar, cu surse financiare proprii, in zonele din Sudul Bucurestiului.

Terenuri gratis de la Lord of Lands

0

Compania Lord of Lands oferă Terenuri Gratis. Pe site-ul www.TerenuriGratis.ro sunt disponibile 21 de loturi de teren din 6 proiecte diferite oferite Gratis începând cu 10.10.2010.

Menatwork lanseaza un magazin online de amenajari interioare

0

Din 6 octombrie Menatwork „deschide portile” comertului virtual cu sisteme de incalzire, climatizare si ventilatie; echipamente igienico sanitare; corpuri de iluminat interior, exterior, arhitectural, comercial, stradal; instalatii electrice si transformatoare; placari ceramice; instalatii sanitare; adezivi.

DAC Invest pregateste Shine Residence2

1

DAC Invest a anuntat ca va incepe constructia unui nou proiect rezidential: Shine Residence 2, dupa reusita inregistrata cu proiectul anterior, Shine Residece (30 de apartamente de 1,2 si 3 camere in estul Bucurestiului) vandut in totalitate in anul 2009.

Targ de joburi la Century21

0

Century 21 va organiza cea de-a cincea ediţie a Târgului de Job-uri în Imobiliare din România, în perioada 6 – 7 octombrie 2010. 

Studio Plus: Sute de garsoniere de vanzare in sudul Bucurestiului

0

Grupul Imobiliar Premier a lansat un proiect imobiliar unic pe piata romanesca sub brandul Studio Plus. Acesta se adreseaza cu precadere tinerilor care sunt in cautarea unei locuinte decente, spatioase, amplasate intr-o zona urbana , cu acces usor la mijloacele de transport in comun, precum si la marile centre si galerii comerciale, parcuri sau zone de recreere.

Azi sarbatorim Ziua Mondiala a Locuirii

0

Ziua Mondială a Locuirii, stabilită de Adunarea Generala a Natiunilor Unite în prima zi de luni din luna octombrie şi sărbătorită prima oară în 1986 a fost declarată ziua în care lumea întreagă ar trebui să-și întrepte atenția către locuirea în condiții adecvate.

Er-Fi deschide primul magazin din Romania

0

Incepand cu 2 octombrie, Er-Fi deschide primul magazin din Romania. Acesta vine cu un concept nou de vanzare, avangardist, prietenos.

Cefin are un nou sediu in vestul tarii

0

Cefin si-a relocat in luna septembrie intreaga activitate din Arad intr-un nou sediu, pentru a asigura un nivel cat mai bun al calitatii serviciilor clientilor.

In noua locatie din Zona Industriala Micalaca Est din Arad se regaseste o hala de service mai mare, pe o suprafata de 400 mp, cu 6 puncte de lucru, deci o capacitate mai mare de a efectua reparatii, un spatiu mai mare pentru expunerea autovehiculelor, iar echipei locale i vor aduga alti cativa membri pana la finalul lui 2010.

Evenimentul de inaugurare oficiala a avut loc in hala de service amenajata festiv, dar pastrand specificitatea locatiei, pentru a da un aer inedit intalnirii cu clientii, partenerii locali si autoritatile. La eveniment au participat si Gheorghe Falca, primar al Aradului, care a salutat initiativa filialei Cefin si a lui Iulian Raducan – managerul filialei din Arad si Stefano Albarosa – CEO Cefin Romania.

Cefin Romania este cel mai mare dealer autorizat Iveco si detine o cota in total piata de 13%.

Primul magazin de tip “pop-up” din România a fost deschis pe Calea Victoriei

0

În București a fost deschis primul magazin de tip “pop-up” din România, pe Calea Victoriei și se numește Syoss Hair Academy, tranzacție de închiriere intermediată de King Sturge.

Carmen Ravon, consultant în cadrul King Sturge, explică ce înseamnă acest tip de magazine: „Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată, de la o zi  până la 30 de zile, de către retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate și elementul supriză caracteristice unei promoții. De obicei un pop-up store este mai putin costisitor decât o reclamă la televiziune iar efectul este același.”

Conceptul a apărut în anul 2003 și este foarte cunoscut în orașe ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm și Los Angeles, prezentând concepte noi, ediții limitate sau lansând designeri și colecții. Un astfel de exemplu este producătorul de mașini Lexus care a închiriat un spațiu de retail pentru găzdui creațiile a trei artiști avangardisti – un fotograf, un producător video și un sculptor în lemn – prin aceștia compania dorind să sublinieze inovatia și design-ul noului model de  mașină care se parchează singură. Alte companii ca JVC, Fila, Ford, Nike, Gap, Wal-Mart au folosit conceptul pentru a-și promova brandurile.

“Este primul magazin de acest fel din România și ne bucurăm că am reușit să facilităm promovarea acest concept pe piața de retail locală “  afirmă Carmen Ravon de la King Sturge.  Syoss Hair Academy, lansat de Henkel, va funcționa într-o locație proeminentă, la fostul magazin Versace Jeans de pe Calea Victoriei pe o perioadă de 30 de zile.

“Deschiderea unui magazin pop-up este un lucru dificil atât pentru chiriași cât și pentru proprietari, problemele evidente fiind alegerea locației care conferă vizibilitate maximă și amenajarea spatiului, care trebuie sa fie predat astfel încât să permită începerea imediată a activității. Calea Victoriei, asemeni altor artere importante din București, a avut parte de multe schimbări de chiriași în ultimii doi ani, zona dinspre Piața Victoriei fiind ocupată preponderent de magazine cu profil alimentar iar zona dinspre Regina Elisabeta de importatori de ceasuri și bijuterii.  Situația economică din ultimii doi ani a determinat mulți proprietari să dea dovadă de mai multă flexibilitate în fața noilor nevoi ale pieței iar acest tip de retail ar putea fi o soluție ingenioasă pentru spatiile rămase vacante în zonele de high-street” a declarat Carmen Ravon, consultantul King Sturge.