METRO accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, cu un concept nou, LaDoiPași Extra, conceput pentru comunitățile urbane și peri-urbane. Sunt deschise deja 30 de magazine în București.
Situate în zone urbane, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60-200 mp, cu focus pe produsele tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.
Prin LaDoiPași Extra vom crea un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals
Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România
Noul format completează portofoliul METRO din România pe segmentul retailului, care include franciza LaDoiPași, care astăzi depășește 2400 de magazine la nivel național.
Pe segmentul retailului de proximitate, LaDoiPași Extra are concurență puternică în magazinele Mega Image, Profi City și nou intratul pe piață, conceptul Froo, dezvoltat de gigantul polonez Zabka.
CITEȘTE ȘI: Metro a instalat o microseră inteligentă în magazinul din Băneasa
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |