METRO intră puternic în retailul de proximitate cu noul concept LaDoiPași Extra

METRO accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, cu un concept nou, LaDoiPași Extra, conceput pentru comunitățile urbane și peri-urbane. Sunt deschise deja 30 de magazine în București.

Situate în zone urbane, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60-200 mp, cu focus pe produsele tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

Prin LaDoiPași Extra vom crea un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals

Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România

Noul format completează portofoliul METRO din România pe segmentul retailului, care include franciza LaDoiPași, care astăzi depășește 2400 de magazine la nivel național.

Pe segmentul retailului de proximitate, LaDoiPași Extra are concurență puternică în magazinele Mega Image, Profi City și nou intratul pe piață, conceptul Froo, dezvoltat de gigantul polonez Zabka.

CITEȘTE ȘI: Metro a instalat o microseră inteligentă în magazinul din Băneasa

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...