Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de METRO, marchează deschiderea magazinului cu numărul 2.000. Unitatea este situată în comuna Osica de Sus, județul Olt.
Magazinul LaDoiPași cu numărul 2.000 a fost deschis la inițiativa unor antreprenori din sudul țării care s-au hotărât să dea un suflu nou spațiului care fusese, cândva, magazinul copilăriei lor.
În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, produse proaspete, lactate și brânzeturi, legume și fructe, carne proaspătă și preparate din carne.
Ce presupune franciza LaDoiPași
În acest parteneriat, METRO vizează deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campanii și transferul de know-how și instrumentele de lucru în retail.
Cel mai important element de diferențiere pe piața locală, îl reprezintă păstrarea independenței antreprenorilor.
Spațiile comerciale împrumută elemente din comerțul modern, dar păstrează, totodată, familiaritatea comerțului tradițional și gradul de flexibilitate.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |