Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depășind astfel pragul de 2.400 de magazine la nivel național.
Cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât și în cel rural. O parte dintre antreprenori au ales să dezvolte un business nou, însă cei mai mulți sunt proprietari de magazine de proximitate.
Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 80 și 120 mp și propun un mix de 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, atât alimentare cât și non-alimentare, care variază în funcție de profilul local.
Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand, fiind lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO.
Lanțul german METRO operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial, iar în anul financiar 2022/23 a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro.