Zabka, unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa a deschis primele cinci magazine Froo din România, toate în București.
Magazinele Froo vor funcționa sub un model de parteneriat de afaceri, urmând să fie deschise unități în marile orașe din România, cu suprafețe între 50 și 70 mp.
În magazinele lanțului Froo, peste 80% din sortiment este format din mărci românești cunoscute și apreciate și mărci internaționale provenite de la furnizori români.
Froo oferă și produse private label – gama include sandvișuri Tommy Bites, produse de prânz Good Soul, băuturi Barefruit și o gamă largă de gustări calde, cum ar fi hot dog sau cartofi prăjiți și cafea.
Compania operează 10.000 de magazine în Polonia, cu un ritm de deschidere de 3 magazine pe zi, în ultimii ani. Peste 3,5 milioane de clienți merg în magazinele Zabka zilnic.
Mai mult, 17 milioane de polonezi au un magazin Zabka la o distanță de până la 500 metri de locuință sau birou. Anul trecut, grupul a înregistrat o cifră de afaceri peste 5 miliarde de euro.
Grupul a creat 63.000 de locuri de muncă, chiar dacă toate magazinele din Polonia sunt francize. În Polonia, sunt peste 9.000 de mici antreprenori care operează o franciză Zabka.
La finalul anului trecut, Zabka a preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distributie FMCG, o afacere de familie, fiind administrată de a doua generație de antreprenori.