Euro 2020 poate crește vânzările de televizoare cu peste 10%

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut

evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată de interesul crescut pentru vizionarea meciurilor de la Euro 2020.

Retailerul mizează pe vânzări de peste 5.000 de televizoare în această perioadă.

Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor. Prețul mediu pentru un TV a urcat de la 1.100 lei, în 2020, la peste 1.300 lei anul acesta.

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut.

Totodată, o categorie tot mai mare de clienți cumpără televizoare foarte mari, de peste 70 de inci (170 cm), și mai scumpe.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

București este pe locul secund în regiune după numărul clădirilor de birouri verzi

Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din București, construite în ultimii șapte ani, și 70% dintre clădirile mai...

De ce să alegi o firmă specializată în amenajări pentru curtea ta: 7 avantaje de luat în considerare

Amenajarea curții poate părea o sarcină simplă la prima vedere, dar procesul implică mult mai mult decât a planta...