Puși în fața prețurilor crescute, peste 40% dintre participanții la un studiu Veranda Mall alocă același buget de Paște ca și anul trecut, iar 3 din 10 români își propun să aloce mai mulți bani.
Conform studiului, majoritatea respondenților intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de lei. Doar 40% vor cheltui mai mult, un sfert dintre aceștia chiar peste 1.000 lei.
Marea parte a cheltuielilor se va îndrepta către mâncare și băutură (63.7%), urmată de cadouri (20.8%) și îmbrăcăminte (6.6%). Doar 5% dintre participanți au declarat că vor aloca bani pentru o vacanță.
În topul preferințelor pentru cadouri se află dulciurile și coșurile cu produse gourmet (37.98%), îmbrăcăminte sau încălțăminte (37.02%), jucăriile (25.44%), decorațiunile (18.51%), produsele de îngrijire (17.59%) și cărțile (12.41%).
Sunt și români care nu vor face cadouri de Paște, respectiv 2 din 10 dintre participanții la studiu, cei mai mulți fiind tinerii de 18-24 de ani (7.13%). Mai mult, 8 din 10 români vor sărbători Paștele acasă, alături de cei dragi.