Aproximativ 13% din vânzările totale evoMAG sunt către sectorul public

Vânzările evoMAG către sectorul public au crescut cu 20% în acest an, pe fondul unei cereri mai mari din partea instituțiilor. Portofoliul de produse al magazinului online pentru SICAP conține mii de produse.

Cele mai vândute produse prin SICAP sunt: laptopuri și desktopuri, tablete, echipamente multifuncționale și copiatoare, telefoane, videoproiectoare, echipamente de rețea.

Până în prezent, compania a derulat proiecte prin sistemul de licitații publice cu unități de învățământ, ministere, primării, parchete și judecătorii, penitenciare și unități militare.

De la începutul anului, evoMAG a livrat 600 de achiziții prin SICAP, cele mai mari proiecte fiind de furnizare de echipamente de tehnică de calcul, de tablete grafice pentru unitățile de învățământ de stat, telefoane mobile și camere video pentru supraveghere.

O achiziție directă în cadrul programului poate dura aproximativ 5 zile dacă produsele necesare se află în stocul magazinului, iar proiectul cu instituția de stat nu presupune multe aprobări, și până la 15 zile dacă produsele comandate trebuie aduse din stocul unui furnizor extern.

CITEȘTE ȘI: evoMAG a investit 15.000 euro într-un service pentru trotinete electrice

- Publicitate -

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...

București vs Ilfov. Cum a evoluat piața imobiliară din cele două zone

Tranzacțiile rezidențiale din județul Ilfov au crescut cu 6% în 2023, comparativ cu anul precedent, în vreme ce, în...