Euro 2020 poate crește vânzările de televizoare cu peste 10%

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut

evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată de interesul crescut pentru vizionarea meciurilor de la Euro 2020.

Retailerul mizează pe vânzări de peste 5.000 de televizoare în această perioadă.

Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor. Prețul mediu pentru un TV a urcat de la 1.100 lei, în 2020, la peste 1.300 lei anul acesta.

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut.

Totodată, o categorie tot mai mare de clienți cumpără televizoare foarte mari, de peste 70 de inci (170 cm), și mai scumpe.

- Publicitate -

An excelent pentru PENNY. Cifră de afaceri de 8,32 miliarde lei în 2023

PENNY a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 8,32 miliarde lei, reprezentând un avans de 16%...

Premier Restaurants va deschide 7 noi McDonald’s în România anul acesta

Premier Restaurants, operatorul restaurantelor McDonald's din România, are în plan deschiderea a șapte noi unități și continuarea proiectelor de...