PENNY a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 8,32 miliarde lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior. Este al noulea an consecutiv cu creștere de două cifre și cea mai mare creștere din grupul REWE.
Retailerul a deschis pentru prima dată 40 de magazine, al doilea an record după 36 de deschideri în 2022. În 2021 au fost inaugurate 25 de noi magazine PENNY la nivel național.
Anul trecut au fost alocați 130 milioane de euro pentru investiții, în deschideri, extinderea depozitului de la Bacău și achiziția de terenuri. Din această sumă, 21 milioane de euro au fost investiți în echipamentele SGR.
Și anul acesta vor fi deschise 35-40 de magazine noi și se va depăși borna de 400 de unități. PENNY își propune să ajungă la 600 de magazine până în 2029 pe plan local, cu un an înainte de termenul stabilit inițial.
Toate magazinele nou deschise vin sub conceptul „My dream store”, concept care treptat va fi extins la restul unităților. Mai mult, în viitor, 60% din produsele vândute vor fi locale, sub conceptul 3RO.
PENNY a înregistrat o creștere importantă a numărului de clienți anul trecut, cu peste 8% în magazinele existente și a ajuns la 2,7 milioane de vizite în magazin săptămânal. Mai mult, 65.000 de oameni s-au abonat pentru a primi pliantul cu oferte pe Whatsapp.