Oamenii au mai multă încredere în tehnologie decât în ei înșiși pentru a-și gestiona finanțele

Conform unui studiu realizat de Oracle, 2020 ne-a schimbat relația cu banii, oamenii având acum mai multă încredere în tehnologie decât în ei înșiși pentru a-și gestiona finanțele.

Pandemia Covid-19 a crescut anxietatea financiară, tristețea și frica în rândul oamenilor din întreaga lume și a schimbat în cine și în ce avem încredere pentru gestionarea finanțelor.

În plus, potrivit cercetării, oamenii regândesc rolul și importanța echipelor de finanțe corporative și a consilierilor financiari personali.

Oamenii privesc inteligența artificială drept un mod mai bun de a gestiona finanțele

Incertitudinea financiară creată de COVID-19 a schimbat în cine și în ce avem încredere când vine vorba de gestionarea finanțelor.

Pentru ajutor în navigarea complexității financiare, consumatorii și liderii de afaceri au din ce în ce mai mare încredere în tehnologie decât în oameni.

67% dintre consumatori și liderii de afaceri au mai multă încredere în AI decât într-un om pentru a le gestiona finanțele.

89% dintre liderii de afaceri cred că roboții le pot îmbunătăți munca prin detectarea fraudei, crearea facturilor și efectuarea de analize cost-beneficiu.

Consumatorii au încredere într-un robot mai mult decât în ei înșiși pentru a gestiona finanțele: 63% preferă roboți față de consilierii financiari personali, 33% cred că roboții pot ajuta la detectarea fraudei, iar 22% consideră că AI poate contribui la reducerea cheltuielilor.

COVID-19 a creat anxietate financiară, tristețe și frică

În rândul liderilor de afaceri, anxietatea financiară și stresul au crescut cu 186 la sută, iar anxietatea financiară și stresul consumatorilor s-au dublat.

90 la sută dintre liderii de afaceri își fac griji cu privire la impactul COVID-19 asupra companiei lor, preocupările cele mai frecvente fiind centrate pe o redresare economică lentă sau recesiune, tăieri de buget și faliment.

87 la sută dintre consumatori se confruntă cu temeri financiare, inclusiv pierderea locurilor de muncă, pierderea economiilor și imposibilitatea plătirii datoriilor.

Aceste îngrijorări provoacă tulburări ale somnului: 41% dintre consumatori au experimentat probleme în privința somnului din cauza finanțelor personale.

Relația cu banii s-a schimbat și este timpul să adoptăm AI pentru a gestiona finanțele

Evenimentele din 2020 au schimbat modul în care consumatorii se raportează la bani și au sporit nevoia organizațiilor de a regândi modul în care utilizează AI și alte noi tehnologii pentru a gestiona procesele financiare.

60% dintre consumatori spun că pandemia a schimbat modul în care își cumpără bunuri și servicii.

72% dintre consumatori afirmă că evenimentele din 2020 au schimbat modul în care se simt în legătură cu gestionarea banilor cash, iar mai mult de un sfert dintre consumatori consideră că folosirea exclusiv a numerarului reprezintă o problemă în ceea ce privește afacerile.

- Publicitate -

Flanco va construi primele magazine greenfield la Botoșani și Brașov

Primele magazine greenfield (construite de la zero) ale Flanco vor fi la Brașov și Botoșani, în acest sens retailerul...

American software company TaxDome enters the Romanian market

With a strong presence in the United States and a international footprint, TaxDome brings its platform to serve the...