Digital Nation lansează Saro, AI care revoluționează învățarea pentru studenți și elevi

Digital Nation lansează Saro, primul AI motivațional în educație din lume care acționează proactiv, în urma unor investiții care totalizează 850.000 de dolari.

Prima investiție în proiect o reprezintă un grant de 700.000 de dolari acordat de Google.org, la care se adaugă o investiție internă de 150.000 dolari. Nu este pentru prima dată când Google.org finanțează Digital Nation.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Cu sprijinul Google au fost implementate programe precum IMM Online și Generația Tech, care îi ajută pe tineri și adulți să își dezvolte abilități digitale, ajungând la peste 9.000 de beneficiari în 8 ani.

Saro are ca obiectiv să transforme modul în care studenții și elevii învață, prin adresarea unei nevoi crescute de implicare și interes în procesul de învățare, care devine din ce în ce mai dificil de menținut.

În acest sens, o analiză internă desfășurată de Digital Nation arată că 9 din 10 studenți spun că și-ar fi dorit să se fi implicat mai mult în cursul pe care l-au parcurs.

Astfel, Saro monitorizează zilnic interacțiunile studentului pe platformele de învățare și discută cu acesta pentru a evalua nivelul de motivație. De asemenea, colectează date relevante pentru profesori și mentori.

Conceptul a fost validat pe grupuri de test în cadrul cursurilor Generația Tech. Rezultatele preliminare arată că tinerii și adulții care au interacționat cu Saro au avut cu 41% mai multe șanse să-și completeze temele decât cei abordați prin mesaje clasice prin e-mail sau SMS.

Feedback-ul utilizatorilor a fost pozitiv: 9 din 10 participanți au declarat că interacțiunea cu prototipul i-a ajutat să învețe mai eficient sau să-și recupereze temele lipsă.

CITEȘTE ȘI: TransferGo, parteneriat cu Visa pentru transferuri de bani în timp real

Decembrie plin cu magazine noi pentru Sinsay. Polonezii se extind puternic

Retailerul polonez de fashion și articole pentru casă Sinsay, parte a grupului LPP, încheie anul cu opt unități noi...

EFECTUL PROPAGANDEI! Doar 43% dintre români cred că se trăiește mai bine ca înainte de aderarea la UE

Doar 43% din respondenții unui studiu realizat în urma unui plan de cercetare complex și inclus în Raportul Pareto...