Naratix a creat o echipă de roboți ce pot fi „angajați” în peste 2.500 de magazine online

O echipă de antreprenori români, fondatori Naratix, a creat cinci roboți, pe bază de inteligență artificială, care lucrează non-stop, reduc rata de retur cu până la 60% și cresc comanda medie în magazine online cu până la 30%.

Angajații roboți au fost dezvoltați în aproximativ 12 luni, cu o investiție de 350.000 euro, iar până la finalul anului dezvoltatorii acestora vizează implementarea lor în peste 2.500 de magazine online.

Roboții au fost dezvoltați de 6 tineri cu vârste între 29 ani și 36 ani, Ionuț Avram, Marius Drenea, Stelian Mustea, Vladin Grebeniță, Cristian Orășanu și Alina Orășanu, cu experiență în diverse domenii.

Robotul Nara este cel creativ, Dynamo este robotul care creează documentația produselor, Gina face programări pentru clienți, Grant este robotul șarmant care vinde online, iar Julie este influncerul cu o personalitate atractivă.

CITEȘTE ȘI: Portretul robot al angajatului care a lucrat remote în timpul Covid-19

Naratix a implementat cei cinci roboți în mai multe companii precum MeliMelo, TheBodyShop, NeaKaisa, Bigotti, Caro, din toate verticalele de e-commerce, de la Fashion, Beauty, Home & Deco, Mobilă, Bricolaj, IT.

Compania are parteneriate cu cele mai importante platforme de e-commerce (Go-Mag, ContentSpeed) din România și cu cele mai mari agenții marketing digital și SEO specializate în e-commerce (DWF, Data Revolt Agency).

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...