Munch pornește în România cu produse din 72 de locații de la 52 parteneri

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, pune la dispoziția clienților produse din 72 de locații de la 52 parteneri, fiind disponibilă în București.

Astfel, clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazine la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

CITEȘTE ȘI: Bucureşti, al 9-lea cel mai bogat oraş al Europei

Startup-ul înființat în vara anului 2020 la Budapesta a ajuns la peste 1.500.000 de descărcări ale aplicației și aproape 2.500.000 de pachete de mâncare salvate la nivel internațional.

În prezent, platforma Munch lucrează cu peste 3.500 de parteneri pentru combaterea risipei alimentare în Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Veniturile din mineritul Bitcoin, vârf de 107 milioane de dolari într-o zi

Veniturile zilnice din mineritul Bitcoin au atins un maxim istoric de 107,7 milioane de dolari în ziua înjumătățirii recompenselor,...

Principalii dezvoltatori imobiliari au început să-și consolideze portofoliile de terenuri

Principalii dezvoltatori imobiliari din România au început să-și consolideze portofoliile de terenuri, iar 2024 se anunță un an foarte...