Aplicația de salvare a alimentelor, Munch, lansată și pe piața locală

Munch, aplicația de salvare a alimentelor, a fost lansată pentru prima dată în România, în orașul Cluj Napoca.

Munch este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute la un preț avantajos.

Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii au acces la alimente de bună calitate la un preț redus.

Ce face Munch?

Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra „Munch-uri”, care sunt pachete alimentare surpriză oferite la o reducere de 40%.

Aplicația, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane.

În prezent, din Cluj Napoca, s-au alăturat Munch: 1568 Bistro, Culina Nostra, Brutăria Claudia, Indigo, CBC Bistro, Restaurant Mikó, Sat în Oraș, Brutăria Eldi.

- Publicitate -

O bună parte din români folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal

Un procent de 40% dintre românii din mediul urban folosesc aplicații de AI cel puțin săptămânal, iar 28% la...

Dimitrie Pompeiu, zona de birouri cea mai căutată în primul trimestru din 2024

După primele 3 luni ale anului curent sectorul de birouri din București înregistrează o creștere în cea ce privește...