Aplicația de salvare a alimentelor, Munch, lansată și pe piața locală

Munch, aplicația de salvare a alimentelor, a fost lansată pentru prima dată în România, în orașul Cluj Napoca.

Munch este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute la un preț avantajos.

Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii au acces la alimente de bună calitate la un preț redus.

Ce face Munch?

Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra „Munch-uri”, care sunt pachete alimentare surpriză oferite la o reducere de 40%.

Aplicația, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane.

În prezent, din Cluj Napoca, s-au alăturat Munch: 1568 Bistro, Culina Nostra, Brutăria Claudia, Indigo, CBC Bistro, Restaurant Mikó, Sat în Oraș, Brutăria Eldi.

- Publicitate -

Scădere puternică a tranzacțiilor imobiliare în București după primele patru luni din 2025

De la începutul anului 2025, au fost realizate 15.000 de tranzacții imobiliare, cu aproape 12% sub numărul tranzacțiilor realizate...

Afacerile Lidl în România s-au apropiat de pragul de 5 miliarde euro în 2024

Lidl a încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde lei (4,89 miliarde...