Aplicația de salvare a alimentelor, Munch, lansată și pe piața locală

Munch, aplicația de salvare a alimentelor, a fost lansată pentru prima dată în România, în orașul Cluj Napoca.

Munch este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute la un preț avantajos.

Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii au acces la alimente de bună calitate la un preț redus.

Ce face Munch?

Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra „Munch-uri”, care sunt pachete alimentare surpriză oferite la o reducere de 40%.

Aplicația, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane.

În prezent, din Cluj Napoca, s-au alăturat Munch: 1568 Bistro, Culina Nostra, Brutăria Claudia, Indigo, CBC Bistro, Restaurant Mikó, Sat în Oraș, Brutăria Eldi.

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...