Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, se lansează în România

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță intrarea pe piața din România în primăvara acestui an, după finalizarea rundei de finanțare Serie A.

Munch își începe cea mai mare extindere până în prezent cu țara noastră, unde, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Runda semnificativă de finanțare a fost condusă de Piton Capital, cunoscută pentru investițiile sale strategice în inovatorii din industrie precum Auto1 Group, Betfair, Docplanner și Allegro.

CITEȘTE ȘI: Eventmix.live va putea găzdui evenimente cu zeci de mii de participanți

În perioada aprilie și septembrie 2023, cu peste 1.500.000 de descărcări și peste 3.000 de parteneri în Ungaria, Cehia și Slovacia, compania a crescut de aproape șapte ori față de aceeași perioadă a anului anterior.

Prin intermediul platformei Munch, restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile pot comercializa alimentele nevândute, la prețuri reduse.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Majoritatea românilor au redus temperatura din locuințe pe timpul iernii

Nevoia de control a costurilor a fost evidențiată de circa 45% dintre respondenții unui sondaj E.ON, care au răspuns...

Rămas bun Cora Lujerului, bine ai venit Supernova! Inaugurarea în 6 iunie

Grupul Supernova modernizează fostele centre comerciale Cora din zona Lujerului, București și Brătianu, Constanța și le va redeschide sub...