Majoritatea afacerilor de familie din România și-au crescut vânzările în 2022

Majoritatea afacerilor de familie din România (82%) și-au crescut vânzările în ultimul an financiar, o creștere de la 55% în 2021 și peste procentul de 71% înregistrat la nivel global, arată PwC.

Mai mult, peste două treimi dintre afacerile de familie din România au avut o creștere de două cifre. Doar 3% au raportat scădere față de 8% la nivel global.

În același timp, obiectivele de creștere sunt ambițioase și pentru următorii doi ani: 27% dintre business-urile de familie din România se așteaptă să crească rapid și agresiv, față de 14% la nivel global.

Afacerile de familie din România se consideră mai avansate decât cele globale într-o serie de domenii, inclusiv în ceea ce privește capacitatea lor de a lua decizii rapid.

Astfel, 55% dintre afacerile de familie din România consideră că au capacități digitale solide, față de doar 42% la nivel global, iar 88% spun că au capacitatea de a schimba cursul în scurt timp datorită lichidităților.

MAI MULTE | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Ce implicații fiscale are transferul unei afaceri de familie între generații

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...