Trei branduri noi, Hummel, Pull Love și AC & CO se alătură mix-ului de retail din Fashion House Outlet Militari.
Mai mult, FASHION HOUSE Outlet Centre încheie trimestrul III cu o creștere a vânzărilor de 17,7%.
Cele 64 de magazine prezente în FASHION HOUSE Outlet Centre au determinat o creștere a bonului mediu per cumpărător de 8,8%. Acest fapt a condus, la rândul său, la o creștere a ratei de conversie de 7,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
FASHION HOUSE Outlet Centre București a deschis sezonul de toamnă cu o selecție generoasă de oferte pentru entuziaștii sportului, completată de noul magazin Hummel de 320 de mp ce și-a deschis porțile în această toamnă, în septembrie.
Pentru clienții aflați în căutarea unei ținute formale, AC & CO a deschis primul său magazin de tip outlet din România, oferind 175 de mp.
Pull Love este locul perfect pentru cumpărături pentru sezonul rece. Selecția de cardigane si pulovere desfășurată pe 37 de mp stă la dispoziția cumpărătorilor ce doresc să își completeze garderoba de iarnă.
Oferta dinamică, alături de preocuparea constantă de a extinde și îmbunătăți mix-ul de retail au condus la o creștere de 17,4% a numărului de tranzacții.