S-a inaugurat faza a doua din Fashion House Outlet Centre Pallady

Fashion House Outlet Centre Pallady a inaugurat oficial faza a doua a proiectului. Spațiile au fost închiriate de Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, D’S Damat, Guess, Chic Chic.

Cu această extindere de peste 5,700 mp, suprafața totală a centrului comercial ajunge la aproape 14,000 mp, având un grad de închiriere de peste 80%. Investiția totală se ridică la 45 milioane de euro.

Fashion House Outlet Centre Pallady oferă clienților reduceri de 30% până la 70% din prețul inițial pe tot parcursul anului, în cele peste 45 de magazine tip outlet.

Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele Fashion House (dintre care două se află în România) sunt vizitate de 10 milioane de clienți.

CITEȘTE ȘI: SMYK deschide un nou magazin în Fashion House Outlet Centre

- Publicitate -

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...