Fashion House Pallady va demara lucrările la cea de-a doua fază

Faza a doua de dezvoltare a Fashion House Pallady aduce o extindere a spațiului comercial cu 5.674 metri pătrați și va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor.

Investiția totală în dezvoltarea proiectului se ridică la 45 milioane de euro.

După finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Pallady va avea un spațiu total disponibil de peste 14.000 mp și va găzdui 70 de magazine.

Prima fază a proiectului este închiriată aproape în totalitate, Nike fiind cel mai nou brand care se alătură proiectului din estul capitalei.

Brandul american va deschide la începutul lunii martie un magazin outlet pe o suprafață 527 metri pătrați și va oferi o gamă largă de articole de îmbrăcăminte.

Nike are o unitate și în centrul comercial Fashion House Militari, deschisă în decembrie 2021.

CITEȘTE ȘI: 30 de ani de Dedeman. Cum a evoluat retailerul băcăuan?

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...