Fashion House a înregistrat o creștere a vânzărilor și în 2016

Fashion House Outlet a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 2,24%, după ce și în 2015 s-a aflat pe un trend ascendent.

Valoarea medie a unei tranzacții a avut o rată de creștere anuală de 3,30% față de 2015, în timp ce cheltuiala medie pe client, a crescut cu 22,5% față de anul 2015.

Mai mult, ponderea vizitelor concretizate în cumpărături a urcat către sfârșitul anului, la nivelul de 69%, cu 18,35% peste nivelul din anul 2015.

Fashion House Outlet a adăugat în 2016 noi chiriași: Levi’s, Motor Jeans, Kenvelo, Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

Fashion House Outlet București este primul outlet profesional din România cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp.

- Publicitate -

BYD, concurentul Tesla, intră pe piața din România cu patru modele. Cum sunt prețurile?

Liderul mondial în producția de autovehicule electrice, BYD, este prezent oficial și în România, introducând modele 100% electrice și...

FOMO aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live și evenimente de networking

FOMO, the Festival of Modern Owners, va aduce cinci zile de conferințe, workshopuri, interviuri live, peste 30 de evenimente...