Shopping City Ploiești inaugurează extinderea de 7.400 metri pătrați a centrului comercial. Astfel, 26 de noi spații comerciale se vor redeschide începând din data de 26 septembrie 2024.
Printre acestea se află și branduri internaționale care intră în premieră în oraș, cât și concepte modernizate ale magazinelor deja existente în actualul centru comercial.
Astfel, Lefties, brandul grupului Inditex, care oferă articole vestimentare la prețuri accesibile, își continuă planul de expansiune la nivel local și deschide primul său magazin din Ploiești.
Alte magazine care se deschid în premieră sunt Bookcity, primul magazin de carte din Shopping City Ploiești, AVON, Hermosa, SMYK all for Kids, o filială a Raiffeisen Bank și hiperfarmacia Dr. Max.
În plus, și o mare parte dintre magazinele actuale se vor redeschide în spații mai mari, cu noi concepte și experiențe de shopping, oferte speciale și promoții dedicate.
Shopping City Ploiești, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, are o suprafață închiriabilă de 54.200 mp și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.500 locuri de parcare.
Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine.
Mix-ul de chiriași include branduri internaționale precum Zara, Lefties, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, RESERVED, CROPP, HOUSE, Adidas, Starbucks, Tezyo, SEPHORA, LC Waikiki, BSB, Bookcity, Carrefour.
CITEȘTE ȘI: Los Tacos a deschis în Ploiești Shopping City
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |