Pepco lansează o ofertă la articole vestimentare cu prețuri sub 10 lei

Pepco lansează campania de primăvară ce include produse la prețuri extrem de avantajoase, precum căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, cu prețuri ce pornesc de la 6,50 lei.

Din oferta Pepco mai fac parte și tricouri pentru copii la prețuri promoționale, de 8,50 lei și body-urile pentru copii, colanții, pantalonii sau lenjeria de corp pentru copii și adulți.

Oferta promoțională curentă este rezultatul vânzărilor din 2023. Drept urmare, Pepco se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni.

CITEȘTE ȘI: Pepco va deschide cel puțin 17 magazine noi până la sfârșitul anului

Printre acestea, se numără topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023, lenjeria intimă, precum șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.

Clienții efectuează peste 30 de milioane de tranzacții pe lună în toate magazinele europene din rețeaua Pepco. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin al retailerului polonez se încheie cu o achiziție.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...