Un sfert dintre români vor trece peste frigul din case cu o haină în plus

Pe de altă parte, doar 24% nu sunt dispuși să renunțe la confortul cu care s-au obișnuit

Oanaliză GLAMI arată că 27% dintre respondenții români au afirmat că plănuiesc să economisească energie electrică și gaz, dar să compenseze căldura redusă din încăperi cu un strat suplimentar de haine.

Alți 17% au susținut că deja procedau astfel, deci nu au posibilitatea de a suporta o temperatură și mai scăzută în locuință, iar 24% așteaptă să vadă cum evoluează prețurile, decizia fiind luată pe baza fluctuațiilor viitoare.

Un procent covârșitor al participanților la sondaj, 77%, observă o creștere a prețurilor când vine vorba de îmbrăcăminte și încălțăminte (cu 10% mai mare decât răspunsurile primite la aceeași întrebare în luna aprilie).

Ca urmare, 16% dintre participanții la studiu intenționează să reducă semnificativ cheltuielile de modă. 5 români din 10 (53%) plănuiesc să profite mai mult de promoții și reduceri finale, însă nu-și doresc în mod special diminuarea bugetului.

Alți 3% nu știu încă modul în care vor acționa, iar 28% refuză schimbarea obiceiurilor la acest capitol. Un motiv pentru aceasta este că au achiziționat doar articolele necesare, deci nu pot cumpăra mai puțin de atât (30%).

Alte motive sunt trecerea la sezonul rece – copiii și adulții au nevoie de haine groase (27%) și prezența impulsului psihologic pozitiv al cumpărăturilor, ce provoacă o stare de bine (25%).

CITEȘTE ȘI: 1 din 3 români cumpără din magazinele fizice doar pentru că sunt în apropiere

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...