Pepco lansează o ofertă la articole vestimentare cu prețuri sub 10 lei

Pepco lansează campania de primăvară ce include produse la prețuri extrem de avantajoase, precum căni, lumânări sau recipiente pentru alimente, cu prețuri ce pornesc de la 6,50 lei.

Din oferta Pepco mai fac parte și tricouri pentru copii la prețuri promoționale, de 8,50 lei și body-urile pentru copii, colanții, pantalonii sau lenjeria de corp pentru copii și adulți.

Oferta promoțională curentă este rezultatul vânzărilor din 2023. Drept urmare, Pepco se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni.

CITEȘTE ȘI: Pepco va deschide cel puțin 17 magazine noi până la sfârșitul anului

Printre acestea, se numără topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023, lenjeria intimă, precum șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.

Clienții efectuează peste 30 de milioane de tranzacții pe lună în toate magazinele europene din rețeaua Pepco. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin al retailerului polonez se încheie cu o achiziție.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...