Tranzacție Forte Partners – Telekom România

Forte Partners adaugă în portofoliu terenul de 1.700 mp vândut de Telekom România, situat între strada Ion Câmpineanu și strada Matei Millo.

Caracteristicile terenului permit o dezvoltare de până la 9000 mp de spații de birouri și arealuri destinate echipelor de angajați ai viitorilor chiriași. Compania ia în calcul și alte terenuri din aceeași zonă, având în vedere oportunitățile de tranzacționare din această perioadă.

„Credem în dezvoltările de birouri în zone centrale și ultracentrale și mizăm pe arhitectură, ergonomie, optimizare și design thinking. Centru orașului nu are o ofertă relevantă de birouri clasa A. Avem un istoric reprezentativ în ceea ce privește calitatea arhitecturii și capacitatea de a integra o dezvoltare în țesutul urban, dar și forța de a face dezvoltări non-speculative, pentru care există deja planuri concrete cu clienții noștri”, a declarat Geo Mărgescu, fondator Forte Partners.

Terenul este situat într-o zonă istorică a Capitalei, în imediata vecinătate a Palatului Telefoanelor, prima clădire înaltă din București construită pe structură metalică. Pe același segment al străzii Calea Victoriei regăsim Hotelul Capșa, Cercul Militar construit de Carol I, recent restauratul Grand Hotel du Boulevard precum și alte clădiri cu valoare istorică și arhitecturală.

„Un atare context are nevoie de o abordare pe măsură, astfel că luăm în calcul organizarea unui concurs de arhitectură. Să construiești clădiri noi de birouri lângă Calea Victoriei este o oportunitate frumoasă de afaceri, dar în același timp și o șansă de a crea o clădire contemporană emblematică pentru centrul orașului și noi spații publice”, a adăugat Geo Mărgescu.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...