Baza de clienți Telekom în România a crescut cu 12,9% în 2022 comparativ cu anul precedent. Au crescut atât numărul abonaților, cât și cel al utilizatorilor prepaid, ajungând la finele anului trecut la un total de 4,16 milioane.
La sfârșitul lui 2022, erau înregistrați 1,85 milioane de abonați (în creștere cu 6,9% față de anul precedent) și 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 18,2% față de 2021).
Pe de altă parte, Telekom Mobile a înregistrat în 2022 afaceri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de 2021.
Brandul „T” al Deutsche Telekom, care este și brandul Telekom România Mobile, este, pentru prima dată, cel mai valoros brand din Europa, potrivit raportului întocmit de Brand Finance Global 500.
Valoarea mărcii Telekom este evaluată la 62,9 miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de perioada precedentă și cu 58% mai mult decât în 2020.
MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |