Telekom a ajuns la peste 4 milioane de clienți în România, abonați și prepaid

Baza de clienți Telekom în România a crescut cu 12,9% în 2022 comparativ cu anul precedent. Au crescut atât numărul abonaților, cât și cel al utilizatorilor prepaid, ajungând la finele anului trecut la un total de 4,16 milioane.

La sfârșitul lui 2022, erau înregistrați 1,85 milioane de abonați (în creștere cu 6,9% față de anul precedent) și 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 18,2% față de 2021).

Pe de altă parte, Telekom Mobile a înregistrat în 2022 afaceri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de 2021.

Brandul „T” al Deutsche Telekom, care este și brandul Telekom România Mobile, este, pentru prima dată, cel mai valoros brand din Europa, potrivit raportului întocmit de Brand Finance Global 500.

Valoarea mărcii Telekom este evaluată la 62,9 miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de perioada precedentă și cu 58% mai mult decât în 2020.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

CITEȘTE ȘI: Tehnicienii Telekom vor putea fi urmăriți în timp real din aplicație

- Publicitate -

Fabrica Nokian Tyres Oradea a fost inaugurată. Investiție de peste 650 milioane euro

Nokian Tyres a deschis fabrica de anvelope pentru autoturisme din Oradea. Aceasta funcționează fără a utiliza energie din combustibili...

PragmaGO intră pe piața din România prin achiziționarea a 89% din Omnicredit

PragmaGO a început expansiunea internațională pe piața din România prin achiziția a 89% din acțiunile Omnicredit de la compania...