Numărul comenzilor de flori a crescut de 25 ori în perioada 1-8 martie

Potrivit platformei Foodpanda, numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere a crescut de 25 de ori în intervalul 1-8 martie.

Vârful comenzilor de la florăriile disponibile în secțiunea Shops din aplicația Foodpanda a fost atins în data de 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii.

Totodată, compania a înregistrat o creștere semnificativă a comenzilor și pe segmentul de produse de beauty.

Astfel, în intervalul 14 februarie – 8 martie, numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.

Valoarea medie a unei comenzi, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei.

Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei și a constat în mai multe buchete de crini și de lalele colorate. 

În topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie – 8 martie, s-au aflat Cluj-Napoca, București, urmate de Brăila, Constanța și Botoșani.

- Publicitate -

Ultimele

Modele de afaceri care pot beneficia de pe urma cutiilor de autoformare

Cutiile de autoformare sunt un tip de ambalaj ce sunt utilizate într-o arie vastă de domenii. Scopul lor este...