Potrivit platformei Foodpanda, numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere a crescut de 25 de ori în intervalul 1-8 martie.
Vârful comenzilor de la florăriile disponibile în secțiunea Shops din aplicația Foodpanda a fost atins în data de 8 martie, de Ziua Internațională a Femeii.
Totodată, compania a înregistrat o creștere semnificativă a comenzilor și pe segmentul de produse de beauty.
Astfel, în intervalul 14 februarie – 8 martie, numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.
Valoarea medie a unei comenzi, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei.
Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei și a constat în mai multe buchete de crini și de lalele colorate.
În topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie – 8 martie, s-au aflat Cluj-Napoca, București, urmate de Brăila, Constanța și Botoșani.