Din analiza datelor de pe platforma Glovo reiese că românii au dăruit cu 36% mai multe flori de Valentine’s Day față de aceeași zi a anului trecut, cele mai comandate fiind trandafirii și lalelele.
Mai mult, comenzile din categoria de beauty au crescut și ele cu 372% (comparativ cu anul trecut), iar categoria de cărți a cunoscut o evoluție de 68%.
Prin comparație, românii au ales să ofere mai multe flori de Valentine’s Day față de Dragobete. Cu toate acestea, pe 24 februarie utilizatorii au comandat cu 28% mai multe flori față de anul trecut.
Peste 10.000 de buchete de flori oferite doar de 1 și 8 martie
Pe 1 martie, comenzile de produse din categoria de beauty au evoluat cu 32% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce comenzile de flori au crescut cu 22% față de anul trecut.
Pe lângă cele 3.777 buchete de flori, românii au comandat și peste 2.300 de mărțișoare din supermarketurile Glovo Express.
Ziua de vârf a comenzilor de flori a fost și anul acesta 8 martie, când au fost comandate 6.371 de buchete și aranjamente florale, cu o treime mai mult față de anul trecut.