Life is Hard împreună cu deținerile sale (Innobyte Solutions 100% și Performia Finance 40%) au înregistrat o dublare a profitului net, care a ajuns la 7,16 milioane lei.
În același timp, EBITDA consolidat orientativ pentru cele 3 companii a crescut cu 65%, iar volumul total de business a însumat 43,9 milioane lei cifră de afaceri, o creștere de 23,8% față de 2022.
Cifra de afaceri realizată de Life is Hard în 2023 se ridică la 30,5 milioane lei (cu 22% mai mare vs 2022), iar profitul net a ajuns la 6,4 milioane lei (cu 39% mai mare vs 2022).
Compania a consolidat produsul principal 24broker, cea mai extinsă platformă de distribuție de asigurări din România, dezvoltând noi module și integrând componenta de inteligență artificială (AI).
CITEȘTE ȘI: Aproape 10.000 de firme și-au suspendat activitatea în acest an
Astfel, Life is Hard a realizat investiții semnificative în acest produs, de 10,68 milioane lei, ce a avut ca surse fonduri europene (aprox 6,8 milioane lei) și resurse proprii (3,87 milioane lei).
Anul trecut, LIH a dezvoltat 24MGA – un produs nou dedicat companiilor de asigurare europene care doresc să pătrundă pe piețe noi colaborând cu brokerii locali.