Life is Hard încheie prima jumătate a anului în curs cu 12,4 milioane lei cifră de afaceri, cu 20% mai mare decât perioada similară 2021, și un profit net de 1,6 milioane lei, în creștere de 335% față de primul semestru al anului precedent.
Tot în primele șase luni din 2022 compania și-a scăzut gradul de îndatorare și și-a îmbunătățit echilibrul financiar pe termen lung.
Suntem în construcția accelerată a noului 24broker, unde integrăm elemente importante de inteligență artificială și competențe de care industria de asigurări are mare nevoie ca să crească, menționează Cătălin Chiș, Președinte și CEO Life is Hard
Platforma 24broker este utilizată de către 11.280 de consultanți în asigurări și 110 companii de brokeraj, dintr-un total de 270 companii active în piață.
Prin intermediul platformei sunt subscrise 4.6 miliarde de lei Prime Brute, susținând 51% din canalul de brokeraj și 37% din totalul industriei de asigurări din România.
În ceea ce privește strategia de dezvoltare a companiilor în care Life is Hard are dețineri, aceasta este concentrată în 2022 pe creșterea accesului la resurse umane (Innobyte) și la utilizarea de noi tehnologii și platforme e-commerce, respectiv extinderea de capabilități (Performia).