GRID deschide în Mega Mall și pregătește o unitate în colaborare cu EA7

GRID deschide cel de-al 20-lea magazin din rețea, al treilea punct de vânzare din București. Noul GRID Mega Mall a necesitat o investiție de peste 150.000 euro.

Retailerul a introdus în ultimul an nu mai puțin de șapte branduri noi, printre care se numără Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Plein Sport, Skechers, Asics, Converse și UGG.

GRID își propune să-și extindă rețeaua de magazine până la sfârșitul anului 2025, abordând din nou piața din Bulgaria și explorând alte piețe internaționale.

În plus, compania se află într-un proces avansat de lansare a unui nou concept de magazin premium sport sub brandul CODE7, în colaborare cu EA7 by Emporio Armani. Acesta se va deschise în toamnă în incinta AFI Cotroceni.

GRID este integrat în cea mai mare rețea de magazine sport cu capital 100% românesc, alături de Various Brands care operează 25 de magazine la nivel național.

CITEȘTE ȘI: GRID a deschis un magazin în Shopping City Târgu Mureș

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...