Various Brands și GRID, grup de retail cu capital 100% românesc, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproximativ 53% față de anul 2021.
Astfel, comparativ cu anul 2021, când cifra de afaceri totală a fost de 26 milioane de euro (22 milioane euro cifra de afacere netă), în 2022 aceasta a însumat 40 milioane de euro (33,7 milioane euro cifra de afacere netă).
Pe lângă rezultatele pozitive din perioada post-pandemică, la finalul anului 2021, grupul Various Brands și GRID opera 44 de magazine. A fost deschisă o unitate Various Brands în Satu Mare și trei magazine noi GRID în Brașov, Cluj-Napoca și Constanța.
Retailerul a investit în 2022 aproximativ 800.000 euro în deschiderea noilor locații și îmbunătățirea magazinelor actuale și 200.000 de euro în automatizare și digitalizare.
În 2023, retailerul își propune extinderea rețelei de magazine cu minimum patru noi locații în România și 4-5 unități Various Brands și GRID în Bulgaria, precum și extinderea pe alte piețe internaționale.