Gerovital devine Superbrand și rămâne cel mai puternic brand românesc

Datorită performanțelor excepționale din 2019, Gerovital adaugă în palmares noi titluri, precum cel de Superbrand 2019 și cel mai puternic brand românesc conform topului BrandRO.

„Marca Gerovital deținută de Farmec este una emblematică, șlefuită și crescută din pasiune, inovație și încredere în produsele românești, iar aceste premii reconfirmă poziția Farmec în fruntea industriei locale de cosmetice”, a declarat Mircea Turdean,  Director General Farmec.

Gerovital s-a evidențiat în cadrul programului internațional Superbrands, un proiect care are scopul de a prezenta cele mai puternice branduri locale și internaționale cu prezență pe piața românească în funcție de reputație, calitate, încredere și diferențiere pe piață.

Astfel, statutul de Superbrand este reconfirmat în 2019, după ce acesta a fost deținut în 2015 și în 2017, poziția fiind asigurată de un set de atribute deosebite. Etichetele și comunicarea produselor Gerovital vor fi însoțite de acum încolo de timbrul „Superbrand 2019”.

De asemenea, Farmec este singura companie prezentă cu cinci branduri în clasamentului celor mai puternice branduri româneşti, BrandRo. Gerovital deține primul loc, Farmec poziţia a șaptea, brandurile Triumf și Nufăr locurile 21 și 55, iar brandul Doina poziția 63 în TOP 100 realizat de Revista BIZ, pe baza studiului demarat de Unlock Market Research.

- Publicitate -

Gadgeturi și jucării în locul tradiționalelor haine noi de Paște

Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, iar gadgeturile, electrocasnicele, dar și jucăriile sau alte cadouri...

Beko a fabricat peste 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești

Fabrica Beko din Găești, județul Dâmbovița, cu o tradiție de peste 50 de ani, locul de origine al frigiderelor...