Brandul de cosmetice ANSWR a ajuns la peste 100.000 produse vândute

Brandul de cosmetice a ajuns la o cifră de afaceri de 4.5 milioane euro anual

Georgiana Grudinschi, fondatoarea de origine română a brandului ANSWR, dedicat îngrijirii părului, a reușit să vândă peste 100.000 de produse în 28 de țări în trei ani de la lansarea afacerii.

ANSWR aduce pe piață un tratament specific saloanelor de îngrijire, destinat părului rebel, care poate fi utilizat acasă. Începând cu luna iunie a acestui an, gama de îngrijire ANSWR este disponibilă și în România, în magazinele Douglas și online.

Ideea de business a pornit de la propriile sale nevoi pentru îngrijirea părului, motiv pentru care apela des la tratamentele pe bază de keratină din salon, cele mai eficiente pentru netezirea părului.

Cu timpul, și-a dat seama că aceste tratamente implicau costuri ridicate iar timpul petrecut pentru aplicare era unul îndelungat.

Astfel, Georgiana Grudinschi a început să pregătească lansarea unui produs pentru netezirea intensivă a părului, pe bază de keratină, care să poată fi folosit acasă.

Inițial, produsele au fost vândute doar în Marea Britanie și Țările Nordice, iar vânzările, modeste. Până la declanșarea pandemiei.

Odată cu restricțiile impuse care au dus la închiderea majorității afacerilor, inclusiv a saloanelor de înfrumusețare, cererea pentru produsele ANSWR a crescut enorm. La câteva luni de la declanșarea pandemiei, vânzările au ajuns și la 500 de produse pe zi.

Astăzi, brandul ANSWR a ajuns la o cifră de afaceri de 4.5 milioane euro și se află într-un trend ascendent.

CITEȘTE ȘI: Gerovital devine Superbrand și rămâne cel mai puternic brand românesc

- publicitate -