Farmec relansează brandul omonim în urma unei investiții de 500.000 euro

Farmec investește 500.000 euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Suma a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare.

Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care 7 noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor.

Formulele conțin ingrediente naturale, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale.

Farmec este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și 22 magazine Gerovital.

CITEȘTE ȘI: Magazinul online Farmec a avut vânzări cu 80% mai mari anul trecut

- Publicitate -

Netflix domină piața de streaming locală. Cum se clasează competitorii

Românii iubesc Netflix, platforma americană de streaming fiind lider după numărul de abonați în țara noastră, cu o cotă...

Aproape 1 milion de persoane cu dizabilități erau înregistrate la finalul anului 2023

La finalul anului 2023 a fost înregistrat un număr de 923.578 persoane, dintre care 98,28% (907.715 persoane) care se...