- 95% dintre comenzile din stoc magazin pleacă spre clienți în aceeași zi;
- Implementarea noului sistem WMS permite o creștere cu 40% a stocului de produse în 2020;
- Automatizarea operațiilor cu stocul de produse a generat o creștere a eficienței în procesarea comenzilor cu 50%.
evoMAG investește 50.000 de euro într-un sistem de tip Warehouse Management System (WMS), ca parte a strategiei de creștere a vânzărilor în 2020.
Sistemul de management al depozitului are ca obiectiv îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.
„Pe măsură ce s-a intensificat activitatea companiei, am crescut și stocul de produse și, în același timp, a trebuit să găsim soluții să îmbunătățim timpii de livrare. Implementarea sistemului de management al depozitului a fost răspunsul la toate acestea”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.ro.
Pe lângă îmbunătățirea procesului de livrare, automatizarea operațiilor cu stocul de produse a generat o creștere a eficienței în procesarea comenzilor cu 50%.
Totodată, implementarea noului sistem WMS va permite și o creștere cu 40% a stocului de produse anul acesta. „Putem opera o astfel de creștere și ca urmare a parteneriatelor de încredere, de lungă durată, unele dintre ele de peste 10 ani, pe care le avem cu furnizorii și companiile de curierat, printre care Cargus și Sameday Courier”, mai spune Mihai Pătrașcu.
Investiția în sistemul de management al depozitului va genera și o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc, ceea ce va permite și o optimizare a stocurilor la nivel general, dar și o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse, raportat la nivelul cererii clienților din diferite perioade de-a lungul anului.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |