Euro 2020 poate crește vânzările de televizoare cu peste 10%

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut

evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată de interesul crescut pentru vizionarea meciurilor de la Euro 2020.

Retailerul mizează pe vânzări de peste 5.000 de televizoare în această perioadă.

Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor. Prețul mediu pentru un TV a urcat de la 1.100 lei, în 2020, la peste 1.300 lei anul acesta.

Românii sunt interesați de televizoare cu diagonala ecranului de 43 de inci (109 cm), față de 32 de inci (81 cm) în trecut.

Totodată, o categorie tot mai mare de clienți cumpără televizoare foarte mari, de peste 70 de inci (170 cm), și mai scumpe.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...