Color Smart, investiții de 800.000 euro în propriul brand de vopsea premium

Color Smart anunță investiții de peste 800.000 euro într-o nouă linie de business. Astfel, în 8 iunie compania va lansa oficial pe piața din România propriul brand de vopsea premium.

Investiția în stocul inițial s-a ridicat la aproximativ 500.000 euro, sumă necesară pentru producerea fiecărui SKU (cod de produs) într-o cantitate minimă reprezentativă.

De asemenea, alți 300.000 euro au mers în branding, marketing, etichete sau materiale suport pentru vânzare. Investițiile anuale de promovare a vopselelor premium proprii se vor ridica la 250.000 euro.

Vopselele lavabile premium Color Smart sunt specifice pentru interior și exterior și se pot folosi pentru baie și bucătărie, pereți și tavane, lacuri pentru lemn și metal, sigilanți pentru piatră și beton sau amorse.

Color Smart are locații proprii, în București, Constanța, Bacău și Timișoara, precum și o rețea de distribuitori la Cluj, Craiova, Oradea, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Brăila.

MONEY BUZZ ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

CITEȘTE ȘI: Vopseaua originala Dufa revine in Romania

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...