Carrefour lansează Parking Spotter, care te ajută să găsești loc de parcare

Clienții Carrefour Brașov vor avea la dispoziție aplicația Parking Spotter, care îi va ajuta să găsească un loc liber încă dinainte de a ajunge în parcare.

Aplicația este realizată în parteneriat cu dezvoltatorii Parking Spotter și cu Eutron Invest România, în calitate de integrator, și vine să reducă semnificativ timpul petrecut în căutarea unui loc de parcare, în zona recent remodelată a galeriei comerciale.

Printr-o soluție inovatoare, care se bazează pe analiza imaginilor generate de toate camerele video instalate în parcare, Parking Spotter ajută clienții centrului comercial să se orienteze mai ușor și să identifice rapid un loc de parcare liber.

Astfel, clienții Carrefour, turiștii și toți cei interesați să ajungă în galeria comercială vor avea la îndemână un instrument digital eficient, care le va face experiența la cumpărături mult mai ușoară. Parking Spotter este prima aplicație dezvoltată de Carrefour pentru un centru comercial local, pentru crearea acesteia alocându-se investiții financiare semnificative.

Parking Spotter este o soluție inovatoare românească, multiplu premiată în competiții la nivel global, care ajută utilizatorii să găsească un loc liber de parcare în orașele aglomerate, folosind algoritmi de Inteligență Artificială, aplicați pe imaginile camerelor de supraveghere. Aplicația își propune să redea orașul cetățenilor, cu până la 30% mai puțin trafic, aglomerație și poluare. Astăzi, lansăm aplicația în premieră în România, la Carrefour Brașov, unde ne propunem să aducem un plus de satisfacție clienților Centrului Comercial, în special în perioadele foarte aglomerate, prin ghidarea lor către cel mai apropiat loc liber de parcare, reușind astfel să le câștigăm timp important pentru activitățile cu adevărat plăcute alături de familie și prieteni ”, a spus Ovidiu Ciurte, Product Owner Parking Spotter.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...