Bonami vrea să mizeze pe magazinele fizice și pregătește noi unități

Bonami a inaugurat în această perioadă primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă anul acesta și în afara granițelor Cehiei.

Bonami va deschide încă 6 magazine până la finalul anului și 20 anul următor.

„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia”, a spus Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Bonami a lansat propria rețea de transport

Compania a lansat și propria rețea de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier.

Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcționare, și a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.

Pentru anul 2020, compania se așteaptă la o creștere de 35%. „Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România”, a declarat Pavel Vopařil.

Bonami este de patru ani pe piața locală

Cu ocazia aniversării a patru ani pe piața din România, Bonami le oferă clienților săi o reducere de 15% la orice produs, în perioada 30 septembrie – 4 octombrie.

De asemenea, compania organizează două concursuri pe canalele sale de social media și oferă vouchere cu o valoare totală de 800 lei.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...