Creșterea înregistrată de Bonami pe toate piețele în care este prezentă a fost de 25% anul trecut.
Piața românească a stagnat, după o creștere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri Bonami în 2021, în România, a fost de 10 milioane euro.
Numărul de produse din stoc nu s-a schimbat semnificativ față de 2020, când stocul a crescut în mod dinamic.
În cazul celor mai vândute produse, disponibilitatea se menține la peste 90% și peste 90% din mărfurile vândute sunt în stoc.
Spre deosebire de anii anteriori, în 2021 au fost adăugate mai multe produse din categoria de mobilier.
Anul trecut, compania a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale și și-a extins suprafața depozitului cu 10.000 mp, până la cei 55.000 mp actuali.
Anul trecut Bonami a lansat, în iunie, propriul serviciu de premium de curierat, transportând piese de mobilier până în locuința clientului.
2021 a marcat și extinderea în noi țări, Bonami adăugând în portofoliul său 4 noi piețe, Letonia, Lituania, Croația și Slovenia.