Bonami, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, a lansat campania specială pentru Sărbători „Un Craciun doar al tău”.
Compania așteaptă anul acesta, pentru sezonul festiv, vânzări în creștere cu 60% față de anul trecut, și anume 30 de milioane de euro, din care 3 milioane de euro reprezintă cifra preconizată pentru piața din România.
Pavel Vopařil CEO Bonami, a precizat: „Momentan avem 400.000 de produse, urmând ca numărul să crească la 500.000, în perioada Sărbătorilor. Selecția include și 500 de obiecte decorative special alese pentru sezonul festiv.”
Pregătirile, atât din punct de vedere logistic, cât și al marketingului, au început încă din iulie, când s-a decis strategia de comunicare și conținutul campaniilor. Se preconizează ca stocul cu decorațiuni pentru Sărbători să fie epuizat până la finalul sezonului.
În perioada 19 octombrie- 20 decembrie Bonami derulează promoția de Crăciun, prin care fiecare leu cheltuit va fi returnat sub formă de credit din 24 decembrie.
Creditele sunt valabile până pe 31 decembrie.