Vânzări peste așteptări pentru Bonami de Black Friday

Bonami se aștepta la vânzări în valoare de 10 milioane euro, însă rezultatul final a fost mai bun, atingâng 12,5 milioane euro, din care 10% realizate pe piața din România.

Weekendul 25-29 noiembrie a fost cel mai bun, cu vânzări de 4 milioane euro, din care 400.000 euro pe piața românească.

Momentul de vârf al cumpărăturilor a fost atins duminică seara când traficul pe site a crescut cu 150% față de o zi normală.

Cele mai multe comenzi au fost plasate de pe telefonul mobil, pe toate piețele unde magazinul online este prezent. Este o schimbare față de anul trecut, când, majoritatea comenzilor au fost realizate de pe desktop.

O noutate pentru piața românească este faptul că aproape 50% din totalul comenzilor au fost achitate cu cardul.

Categoria cu cele mai bune rezultate a fost mobilierul, în special cel de șezut. Urmează textilele și oglinzile, un articol intrat recent în rândul preferințelor clienților români.

Am reușit să vindem un total de 900 de canapele, din care 65 în România, subliniază Pavel Vopařil, CEO Bonami

În total, în perioada promoțională, s-au vândut 330.000 de produse, 39.000 pe piața din România, din care 100.000, respectiv 12.000, doar în weekend-ul Black Friday.

- publicitate -