Bonami se aștepta la vânzări în valoare de 10 milioane euro, însă rezultatul final a fost mai bun, atingâng 12,5 milioane euro, din care 10% realizate pe piața din România.
Weekendul 25-29 noiembrie a fost cel mai bun, cu vânzări de 4 milioane euro, din care 400.000 euro pe piața românească.
Momentul de vârf al cumpărăturilor a fost atins duminică seara când traficul pe site a crescut cu 150% față de o zi normală.
Cele mai multe comenzi au fost plasate de pe telefonul mobil, pe toate piețele unde magazinul online este prezent. Este o schimbare față de anul trecut, când, majoritatea comenzilor au fost realizate de pe desktop.
O noutate pentru piața românească este faptul că aproape 50% din totalul comenzilor au fost achitate cu cardul.
Categoria cu cele mai bune rezultate a fost mobilierul, în special cel de șezut. Urmează textilele și oglinzile, un articol intrat recent în rândul preferințelor clienților români.
În total, în perioada promoțională, s-au vândut 330.000 de produse, 39.000 pe piața din România, din care 100.000, respectiv 12.000, doar în weekend-ul Black Friday.