Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%.
Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% când vine vorba de pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun, arată un sondaj Puratos.
Prețul este un factor tot mai important, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină.
Interesant este că 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă. Mai mult, 87% sunt interesați de produsele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi.
De altfel, consumul produselor cu maia rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.
CITEȘTE ȘI: Mega Image deschide un nou format de magazin în București
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |