Mega Image inaugurează un nou format de magazin în București, în zona Piața Domenii, prin remodelarea spațiului din fostul magazin Mega Image Domenii 2, ce a fost închis în vederea transformării la jumătatea anului trecut.
Noul magazin din Piața Domenii a fost redeschis într-un nou format și aduce mai multă inspirație la cumpărături printr-un concept nou pe piață, plecând de la povestea produselor autohtone Gusturi Românești și Angst. În plus, prin alăturarea zonelor Wine Gallery, Fromagerie, Arc Bakery și Equilibrium, Mega Image creează pentru clienții săi o experiență unică, într-un spațiu cu un design modern, urban.
În noul format, magazinul Mega Image din Piața Domenii folosește la maximum spațiul existent, pe verticală, descoperind și făcând accesibile clienților zone noi ale clădirii, printr-un design inovator pe piața de retail. Noul format Mega Image din Piața Domenii este locul în care se întâlnesc inspirația pentru produse cu design-ul modern de interior.
Astfel, la nivelul subteran, iubitorii de brânzeturi pot descoperi FROMAGERIE, de unde vor putea alege din peste 135 de feluri de brânzeturi atât din România, cât și din regiuni faimoase pentru tradiția lor în prepararea acestor specialități, precum Franța, Olanda sau Italia. Tot pe același nivel, ca o completare firească, Wine Gallery vine în întâmpinarea clientilor cu sute de sortimente de vin, recunoscute în întreaga lume, inclusiv o selecție specială de vinuri din mai multe zone din România.
Spațiul central al magazinului se concentrează pe gusturile tradiționale, reunite prin alăturarea gamei consacrate de produse ANGST alături de produsele din gama GUSTURI ROMÂNEȘTI. Spațiul de la parter vine cu o sortimentație extinsă de produse românești, încadrate perfect într-un design cu motive traditionale.
În plus, Mega Image din Piața Domenii vine și cu un nou sistem de expunere vrac a unei game extinse de produse din categoriile: condimente, ceaiuri, dulciuri, fructe uscate și confiate. Astfel, se reduce cantitatea de ambalaje din plastic utilizate, clienții având la dispoziție numai pungi de hârtie pentru ambalarea produselor la vrac. Tot la parter a fost inaugurată și o nouă zonă Arc Bakery, brand recunoscut pentru panificația artizanală și patiseria fină.
La etaj, a fost amenajat Equilibrium Health & Wellness, conceptul de „corner” specializat, menit să pună la dispoziția clienților o gamă extinsă de produse pentru un stil de viață echilibrat, sănătos și cât mai natural.
Noul format de magazin cu zone specializate este poziționat în imediata apropiere a magazinului Mega Image Domenii, oferind împreună clienților o experiență completă la cumpărături. Astfel, noul magazin răspunde atât nevoilor de experimentare și de noi descoperiri ale clienților, cât și pasiunii pentru produsele românești – toate acestea suplimentar față de avantajele magazinului deja existent Mega Image, precum proximitatea și convenabilitatea.
Odată cu remodelarea, exteriorul magazinului are de un design nou – fațada este acum complet îmbrăcată în lemn, cu vizibilitate mare de la nivelul străzii.
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |